Ремонт схема yk950i-m1

ремонт схема yk950i-m1
Garand gurus will see that I wandered down some blind alleys, putting things together too soon and then disassembling and backing up a few steps. The follower arm pin has been passed through their mutually aligned holes. Зазор между наконечником свечи зажигания и проводом высокого напряжения должен быть не более 0,5 мм. Если ваша автономная электростанция оснащена аккумуляторной батареей, первым делом, начните с проверки именно АКБ. Совершенно новый бензиновый генератор продаётся с сухозаряженной батареей. We are finally ready to assemble our M1 Garand rifle! We started with a receiver from ODCMP, a new barrel, and a parts kit including all the other components including a stock. We assembled the barrel into the receiver and reamed the chamber to its proper dimensions. The rear sight cover snaps into the slots at the front and rear of this pocket. A fine star-like pattern of notches stamped into the «ear» on the left side (the far side, not visible here) form detents for the finely space «clicks» of the elevating knob.


The threads on the barrel will engage the gas cylinder lock. Only after the rear handguard is installed can you slide the lower band onto the barrel and then drive (ideally, press) the pin into place to hold it there. Here are the action components assembled to each other but not assembled into the receiver. Turning the windage knob (at right) moves the rear sight base left to right and the aperture rides with it. При избыточном уровня масла и его смешении с бензином, нужно промыть карбюратор и произвести замену масла.

For far more details, see Jerry Kuhnhausen’s The US .30 Caliber Gas-Operated Service Rifles, a nicely detailed armorer’s manual. Or, for a much simpler version, the Gun-Guides volume. The parts for the front half are approximately in their relative positions. Если это не помогло, обратитесь в сервисный центр, т.к. причина неисправности вашей бензиновой электростанции, скорее всего, кроется в карбюраторе, разборка и чистка которого, – работа для профессионалов. Итак, рассмотрим возможные причины, почему бензогенератор не заводится вообще или почему он заводится, но глохнет. Then we parkerized most of the parts and restored the wood stock. The rear sight is finally assembled and ready to be zeroed!

Похожие записи: